OT dorucovani od 1.7.

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Neděle Červen 28 14:00:28 CEST 2009

na cr1 jsem o tom poslouchal porad a bylo tam zmineno, ze muzu uvest i jiny zpusob jak budu chtit byt o zasilce
informovan, e-mail, sms ... a samozrejme pri prosvihnuti lhuty a naslednem prokazanim objektivnich duvodu nevyzvednuti, nemoc s pobytem v nemocnici atd.
by se nic dit nemelo.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Sunday, June 28, 2009 1:04 PM
To: HW-news
Subject: OT dorucovani od 1.7.

Dobrý den všem,

přečetl jsem si
http://www.novinky.cz/domaci/172038-uredni-obsilky-se-prestanou-vracet-podnikatele-dostanou-datove-schranky.html a mám několik nejasností, které jsou vzhledem k roční době dost zásadní a určitě by mohly zajímat více lidí:

Jak se má řešit situace, kdy člověk jede na dovolenou na 10+ dní?
Navíc mohou nastat min 3 různé okolnosti:
- Pobyt na známém místě v ČR, kde je schránka.
- Pobyt na neznámém místě v ČR, bez schránky (např. obecný čundr, výlet po řece, ...).
- Pobyt v zahraničí.

Obecně předpokládám, že vychcánkové si na to něco neprůstřelného najdou a bude z toho zase jen bič na prostý lid...

Děkuji, PH