OT: pneu

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Červen 26 08:04:03 CEST 2009

2009/6/26 Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw@seznam.cz>:
> Holt kdyz se rec dostane na auta tak kazdy lisak chvali svuj ocas a kazdy je za volantem king.
> Ja jsem drive nevedel co jsou to zimni pneumatiky a nemel jsem kvuli tomu problemy
> (ani nikdo jiny koho jsem potkal na silnici). Ted mam asi dva roky zimni pneumatiky Barum
> co mi je prodali ve znackovem servisu kam jezdim na zarucni prohlidky. A zatim taky zadne
> problemy. Ty pneumatiky jsem koupil, protoze to chtela manzelka (dokonce moje vlastni)
> aby pokud by se neco stalo (a to nikdy nelze vyloucit) by nemohla frflat ze kdybych ji s temi
> [...]

Hmm, někdo má respekt z vyhlášky, někdo z manželky ;-) Já mám respekt
z počasí, na první auto jsem si zimáky nekupoval, páč jsem toho moc
nenajezdil (a byl jsem rozhodnutej nejezdit, když bude sníh) a pak
jsem jednou bruslil 10 km, protože ráno nebyla ani vločka a večer,
když jsem se vracel domů, asi 5 čísel novýho sněhu, auto hrabalo snad
i na trojku. Na další zimu jsem si zimáky koupil (vyšly mě asi na 4000
i s diskama, gumy nový, ráfky starší) a myslíte, že u nás napad sníh?
Asi tak dvakrát za celou zimu a udržel se max. dva dny ;-)

A i když toho najezdim málo, tak nad nějakejma celoročníma ani neuvažuju.

P.K.