OT: pneu

Ing, Libor Konecny support@mikrovlny.cz
Čtvrtek Červen 25 19:34:21 CEST 2009

Ja se nemusim zamyslet, mam zimni pneu z hrubym vzorkem na offroadu
ktery ma trvale 4x4.
Kdyz jsem ho kupoval mel originaly s celorocnimi pneu, ktery se na ne
vetsinou dava.
Vam urcite nikdo nevbehl do cesty , ze ? To pak asi vubec nejezdite.
A pokud nekdo tvrdi, ze dodrzuje bezpecny odstup, tak lze, nad tim se
zase zamyslete Vy.
To neni pro flame, chtel jsem jen napsat prakticke poznatky.
LK