OT: pneu

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Červen 25 22:14:17 CEST 2009

Spravedlive je jedina vec jestli ze dozijes toho kdy ti navzdy seberou
ridicak pro zdrav. nezpusobilost a kolikrat za tu dobu bouchly plechy.
Bez ohledu na zavineni - protoze to jestli nehodu, ktera mi zmrzaci dite
v aute, zavinim ja nebo nekdo jinej je v dusledku uplne jedno, aspon pro
nej. Zadna jina kriteria nejsou.

Nejsem superman a klidne se muze stat ze zitra nekoho sroluju nebo nekdo
me a nestihnu se ani kouknout kdo to je.

Co se tyka vyberu kudy jezdim - ja si teda osobne vybiram bezecnejsi
cestu - kazdy den jezdim do prace a na 6km si radeji zajedu o cca 1km
vic prave kvuli vyjizdeni z vedlejsich silnic a take aby jel na lepsich
silnicich. Stejne tak jezdim radeji na okreskach, ktere jsou pro me min
nudne a nejezdi tam vetsinou tolik silencu co chvataj jako na hlavnich
tazich. Jen pro upresneni neziju na vsi kde jsou dve auta a z toho jedno
je traktor - ziju v krajskem meste a tydne po nem najezdim cca 100-150km
a ac na jihu tak zde mame pravidelne v zime primo ve meste snih a nekdy
i docela dost. ;-)

Radek Vicek