OT: pneu

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Červen 25 21:48:00 CEST 2009

> tech krizovek kdy bych musel nejak agresivne brzdit nebo neco resit v
> krizi mam naproste minimum - prakticky si nevzpominal, kdy neco takoveho
> bylo.

Ale to je zase trocha nespravodlive. Nie kazdy si moze vyberat, kadial jazdi, no a niektore miesta su proste nototricky kriticke. Ked veziem deti do skoly/skolky, prechadzam tym podivnym dedino-sidliskom krokom - a je to zakazdym cisty adrenalin. Na dieta co sa necakane spoza zaparkovaneho auta vrhne na cestu, som viacmenej pripraveny. Ale na debilov v polotankoch (s hlbokym dezenom a trvalym 4x4 :-) )  ktori sa bez vahania rutia z vedlajsej spoza muroidneho plotu, alebo kvoli telefonovaniu plynule prechadzaju do protismeru v ulici kde sa ledva vyhnu dve auta, pochopitelne aspon sestdesiatkou, nuz na to sa pripravit dost dobre neda....

wek