Opakovace na RS485.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Červen 23 17:01:19 CEST 2009

Architekturu jsem nemyslel, jen mi slo o ty opakovace, jestli tam
nebudou delat nejakou ostudu. Mame vsechna zarizeni galvanicky oddelena,
ale ted potrebujeme pouzit neco hotoveho, co oddeleni nema. Linka bude
dlouha neco mezi 60-100m, pujde v zemi, ale pod trolejemi. Mame obavu ze
by do te linky mohlo neco vlitnout a odpalit vsech 20 zarizeni na lince.
Takhle by to chytly ty opakovace.

Martin Hanek