Opakovace na RS485.

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Úterý Červen 23 16:54:38 CEST 2009

S uvedenou architekturou sbernice by nemel byt problem, jelikoz
se kazdy opakovac bude chovat jako zarizeni na lince.

Opakovace/oddelovace si vyrabime sami, pouzivame je na PPI site u S7/200 bez
problemu.
Mame to udelane tak, ze je napajime primo z konektoru PLC (ma vyvedeno
+24V).
Jeste doplnim, ze je treba spravne nastavit zakoncovaci odpory (tj. pouze na
zacatku
a na konci linky).

Pripadne se ozvete mimo konferenci.

Slavek