Tak, a je to tu: koniec Moorovho zakona sa blizi...

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Červen 22 15:27:35 CEST 2009

 22.6.2009, 15:19:10

Ja mam aktualne normalni mATX MB s AMD690G, Athlon X2 3800,
HD 80GB Toshiba 2,5 SATA + 500 GB Samsung 3,5 SATA Green, bezny zdoj
2x0 W 80+.
Pri beznem uzivani, tj. browser, email, pdf-reader, p2p na pozadi, to
bez monitoru basti 47 W !! (mereno elektronickym elektromerem EON).

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz