Tak, a je to tu: koniec Moorovho zakona sa blizi...

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Červen 22 15:02:33 CEST 2009

Já mám domácí server na Via Epia. Zdroj je externí vykuchaný z nějakého
miniITX case. Výkon tuším 70W. Spotřeba toho routeru cca 30-35W (měřeno přes
UPS). Jediná nevýhoda je pouze jeden PCI slot, což lze řešit stromečkem, ale
není to ideální.
Pokud není potřeba moc PCI slotů, dalo by se uvažovat i tímto směrem,
problém může být právě ten zdroj.