Linux - civilizacni sok

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Pondělí Červen 22 08:29:01 CEST 2009

Obdobne - "vi" kedze robim na roznych strojoch a obycajne cez ssh,
20-30% cez seriove linky 9600...
Ale pre vsetkych, ktori chcu zacat: POZOR!!! je to navykove.... ;-))) Uz
aj v OpenOffice, alebo M$ Worde a pod. koncim subor ESC:wq!
( pre neznalych zapis a uzatvorenie suboru, aj ked by mal byt iba read
only, pre ostatnych - poznam aj CTRL-z, ale nepouzivam )

Kazdy OS ma svoje specifika, na ktore si clovek zvykne a potom ich ma
snahu vyuzivat vsade...
BTW - ak sa nepodari rozchodit Linux na beznej skladacke PC do cca 1hod,
tak je obvykle zla volba distribucie, alebo jej verzie.
Mam za sebou stovky instalacii OS ( Solaris, Linux, WIN ) a za seba
tvrdim, ze co sa tyka rychlosti instalacii s kompletnou konfiguraciou, tak
poradie zostava Solaris, Linux, Win - a to pouzivame aj take moznosti,
ako instalacie z flash archivov, jumpstarty a podobne zautomatizovane
instalacie.

Dodo