Linux - civilizacni sok

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pondělí Červen 22 00:44:39 CEST 2009

VI, resp. VIM. Ano, dělám stím téměř denně.
EDLIN, neco jako řádkový editor, ed? na 2400 kbaud ax25 řádkovém terminálu nic jiného použít pro editaci ani nešlo. Ale zase jsem si přečet a poslal maily:-)

Editovat v KWITE konfigurační soubory je masochizmus. Zkuste joe, nebo něco podobného. I MC -e by bylo lepší, Kate?

Ale varuji vás. Já a ještě tři další osoby, které to za ty roky v práci nevydržely moje zběsilé nadávání za klávesnicí se ze zvědavosti vydaly na zcestí zvané GNU a začaly nadávat také. Je to vysoce návykové a okolí vás začne považovat za podivína! Vituální plochy! symbolické liky! Dávkové soubory!! A dokonce snad ne SSH?! Vzdálený přístup ve více lidech! na desktopu!!!
No nic, jdu si lehnout a už budu raději nic nepsat.
ced

Já vás varoval.