kolik sigma je tolerance resistoru a referenci napeti?

Prichy prichy@volny.cz
Pátek Červen 19 21:53:51 CEST 2009

Pokud jde od o uhlikove, metalicke ci dratove odpory od nas
(cili Vishay) tak tam budou vsechny hodnoty.
Problem je v tom, ze pokud se jede jedna zakazka vetsinou to "nekde"
je, takze jedna bude treba -0.1 az -0.3 % jina bude jinak.
(prestoze jsou to odpory plus minus 1%)

necetl jsem cele vlakno, tak snad nejsem uplne mimo.

Dale mam zkusenosti s vyrobou smd condu...tak tam uz to bylo
neco jineho, hodnoty litali v cele toleranci (samozrejme ne za)