kolik sigma je tolerance resistoru a referenci napeti?

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Červen 19 17:50:41 CEST 2009

DobrĂ˝ den,

tolerance u rezistorů vyjadřuje minimální a maximální hodnotu. Rozložení nepřesností je pravděpodobně Gaussovo, ale rezistory s hodnou mimo tolerance jsou vyřazeny.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

Papouch s.r.o.