Problem s oknami

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červen 19 12:12:41 CEST 2009

Ja v praci v podstate pouzivam pevne danou sestavu programu (mam nejake
SW vzory) a maximalne instaluji nejake upgrady SW od Sybase, ktere ale
jsou minimalne vazane na OS. A pak jen bezne veci jako TB a FF.

Dival jsem se a mam nainstalovano 1.8.2006 doma nevim, ale myslim ze to
bude o neco min - odhadem tak 2 roky.

Takze skoro fakt verim na nejake podobane aktualizace. :-(

Radek Vicek