Problem s oknami

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Červen 19 12:00:57 CEST 2009

Me se tedy spomaluji. Pravdou je instaluju hodne programu, ale taky je
zase odinstaluju, registry take cistim. Nabiha to nekolik minut,
posldeni dobou mi havaruje Pruzkumnikove okno pri zavreni. Napise
odeslat/neodeslat chyby a zmizi uplne plocha. Dr.watson se kousne ze to
musim odprasknout. PC kazdy den bezne vypnu, nekdy system nenajede,
tvrdy reset pomuze. Jedina sance je asi preinstalovat cely system.

Martin Hanek