Televizor Samsung LED.

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Pátek Červen 19 10:08:37 CEST 2009

> Ano zapomel jsem ten kontrast doplnit  je az nekde 500.000:1 .
>
> Mimochodem to barevne podani neni to taky tim, ze ta LCD budou uz
> delane jinou technologii jak TN treba S-IPS ? Ja jsem totiz ted presel
> z 22" panelu pro pc TN  na 26" S-IPS (podsviceni CCFL) a ten obraz je
> taky uplne nekde jinde a barvy ani nemluvit . Proti TNkum ma vyborny
> gamut.

Dost možná ano, nezkoumal jsem to detailně. Ale zcela prakticky: měli
tam těch televizí fakt hodně za všelijaké ceny a tahle měla zcela
zřetelně nejlepší obraz. Tedy "nejlepší" na efekt, na každodenní
sledování v obyváku bych musel asi zvolit trošku konzevativnější
nastavení, aby mi to nevypálilo oči :-).

Lukáš Grepl