Televizor Samsung LED.

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Červen 19 09:59:33 CEST 2009

Ano zapomel jsem ten kontrast doplnit  je az nekde 500.000:1 .

Mimochodem to barevne podani neni to taky tim, ze ta LCD budou uz
delane jinou technologii jak TN treba S-IPS ? Ja jsem totiz ted presel
z 22" panelu pro pc TN  na 26" S-IPS (podsviceni CCFL) a ten obraz je
taky uplne nekde jinde a barvy ani nemluvit . Proti TNkum ma vyborny
gamut.

snehulak