Akku Eneloop a fotak.

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pátek Červen 19 09:49:27 CEST 2009

Vybíjet není třeby vždy, stačí 1x/měsíc.
Je třeba nabíjet větším proudem, vytváří se menší krystaly a aku má
menší vnitřní odpor.

Tomáš

jk> Ja mam hodne pouzivane ENELOPy a maji evidentne vetsi vnitrni odpor.
jk> Kapacita OK. To muze zpusobovat tenhle jev. U me ( v ext. blesku) se to
jk> projevilo delsi dobou nabijeni. Postupne tyhle accu davam do mene
jk> narocnych "spotrebicu" ( svitilny, hracky...)
jk> Nekolik cyklu nabiti/vybiti (discharge/refresh) na chvili pomuze.