Akku Eneloop a fotak.

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pátek Červen 19 09:47:21 CEST 2009

Ja mam hodne pouzivane ENELOPy a maji evidentne vetsi vnitrni odpor.
Kapacita OK. To muze zpusobovat tenhle jev. U me ( v ext. blesku) se to
projevilo delsi dobou nabijeni. Postupne tyhle accu davam do mene
narocnych "spotrebicu" ( svitilny, hracky...)
Nekolik cyklu nabiti/vybiti (discharge/refresh) na chvili pomuze.