[OT]: Schranka v USA pro nakup na eBay

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Středa Červen 17 13:39:24 CEST 2009

Ano Petre stalo se mi taktez co pises.
Kdysi jsem pres ni posilal hodne veci tykajici se  mikrovlne techniky.
Vydrazil jsem sadu utlumovych clanku a krystal detektoru za smesny
peniz, protoze prodavajici uvedl spatny nadpis (preklep nebo
zkomoleninu)  a tak to bezne neslo vyhledavacem vyhledat (nejaky Asiat
zijici v USA), zbozi i za tuto vydrazenou cenu odeslal na zasilkovou
sluzbu.  Bohuzel i kdyz jsem ji dal odeslat dohromady s ostatnim ,sada
mi v baliku chybela.
Zasilkova sluzba jeste tenkrat reagovala pruzne - kdyz zacinala, vratili
mi 15Usd za ztracene zbozi to je fakt ;-)
Bohuzel realna cena te sady 10 ks atenuatoru do 18 ghz a 3ks crystal
detectoru byla mnohonasobne vyssi, troufal bych si rict neco mezi 200 az
400usd.
LK