[OT]: Schranka v USA pro nakup na eBay

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Červen 17 13:23:24 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 17.6.2009 od Marek Sembol:

> Resim ted problem, kdy chci nakoupit na eBay, ovsem posilaji jen do
> USA. Chtel bych se zeptat na vase zkusenosti se sluzbami 'schranky' v
> USA a preposlani. Ja jsem nasel:
> http://www.shipito.cz/
> http://www.zasilkovasluzba.com
> Pouzili jste nekdo? Jake zkusenosti? Pripadne znate neco jineho? Opet
> zkusenosti?

Znam jeste http://www.shopguru.cz.

Nicmene osobni zkusenosti mam pouze s http://www.zasilkovasluzba.com,
kde mam schranku. Nejdrive to vypadalo velmi dobre, pak se to zacalo
(no jak to rici slusne) kazit.

Ty sluzby nejsou ani zdaleka profesionalni. Je to takovy domaci
produkt s cilem vydelat penize. Zalozeny evidentne na tom, ze techto
sluzeb neni mnoho, resp. mozna tahle byla kdysi samotna, a proste na
skutecnosti, ze nekdo bydli v USA, tak ma urcite moznosti, kdyz je
zrovna dovozni boom...

Me jako zakaznika komercni firmy napriklad nezajimaji hlasky, ze
zamestnanci jsou v USA drazi, jak je ta sluzba levna, ze je nekdo
zrovna mesic nemocny, nebo ze nabizeji placnee sluzby, ktere proste
neumeji ani za mesic zrealizovat.

Casto nepracuji podle dodanych instrukci, bali to spatne, casto se pak
neco znici nebo dokonce ztrati. A to je velky problem. Kdyz se totiz
neco ztrati, oni delaji mrtve brouky. A to je komercni sluzba jako
prase.

Jednou jsem odesilal zbozi za asi $1,200, ktere mi prislo do schranky
v asi 8 zasilkach. Byl docela problem jednotlive zasilky
identifikovat, protoze vsechny byly od stejne spolecnosti. Foceni u
nich funguje pofiderne, proste nefoti, na vyzadani mozna do 3 tydnu
castecne neco vyfoti. No chybelo mi zbozi za asi $100. Trvalo mi
docela dlouho, nez jsem vsechny zasilky identifikoval podle vsech
faktur a zjistil, ze zasilka prisla do schranky a byla prijata, byla
dokonce ve schrance, ale nebyla zabalena a neprisla do CR. Dohledal
jsem primo cislo FedEx, reklamoval. Nejdrive mi tvrdili, ze ten podpis
neni jejich. Ale jaksi byl jejich, protoze byl na vsech zasilkach,
navic ta zasilka byla ve schrance... Pak tvrdili, ze ji poslali. Pak
delali mrtve brouky a rozhodne se k problemu nehlasili.

Uz jsem byl hodne nastvanej. Ani ne tak kvuli vyhozenym $100, ale
kvuli te jejich aroganci a jednani. No a co se nestalo. Nekdy asi po 4
mesicich se znicehonic zjistilo (to oni uz davno nekomunikovali a
delali jakoby nic), ze jeden ucastnik teto konference, dostal mou
zasilku ve svem kontejneru. A byl natolik seriozni, ze si ji nenechal
a poslal mi ji.

Takze co chci vlastne rict... Pokud hledas seriozni spolecnost pro
kvalitni servis, ktera pro vas bude serioznim partnerem, umi se
postavit ke kritice a ponese take zaruku za sve placene sluzby, pak
zasilkovasluzba.com to rozhodne neni. Pokud si chces cas od casu neco
treba soukrome poslat z USA, nevadi ti nejake obstrukce, zpozdeni nebo
ztrata zbozi, pak to vyhovujici urcite bude.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz