OT: scaner na diaky a zaruka v Kanade

Serych Jakub Serych@panska.cz
Úterý Červen 9 19:02:13 CEST 2009

Urcite scanovani filmu dela kazdy lepsi fotolab. Jen ty ceny...

Ale samozrejme kvalita je pak uplne nekde jinde nez ta, kterou ziskate pomoci
podobnych levnych udelatek.

My nekde ve skole mame nastavec na prefocovani kinofilmu digitalnim fotakem,
a take to dava vysledky pouzitelne mozna tak na fotku 5x 7 cm nekde v rohu
webovske stranky, ale na nic lepsiho to neni.

Jakub Serych