[OT] Zvedavy Google?

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Úterý Červen 9 13:16:37 CEST 2009

Puvodni   zprava   "Re:   [OT]  Zvedavy  Google?"  od  "Pavel  Troller
(hw-list@list.hw.cz)" z 9. června 2009, 12:40:53,
msgid:20090609104053.GA6887@tangens.sinus.cz (1325 bajtu):

PT> Zdravím,  ano, to bude ono. Doporučuji nainstalovat Firefox plugin
PT> zvaný Ghostery, který v malé "bublině" na určitou dobu po natažení
PT> stránky  zobrazí  různé  "anomálie" na stránce. Nestačím se divit.
PT> Prakticky na každé stránce dnes vidím Google Analytics. Nevím, zda
PT> tento  provádí  periodické  dotazy,  ale nestačím se divit, jak se
PT> všude tahle metoda špehování rozšířila. S pozdravem Pavel Troller

A nedivite se, jak se rozsirila metoda "spehovani" pomoci logu weboveho
serveru? Dokonce v nem budou i pozadavky na neexistujici soubory.

Jinak  ten  JS  by  mel  pouze  jednou  odeslat na Google URL otevrene
stranky  (a  nejspise informace o uzivateli). Ve spolecnosti, ktera se
zabyvala  vyvojem  webovych  aplikaci  a  pro  kterou jsem pracoval se
delaly   statistiky  uz  jen  pomoci  GoogleAnalytics,  jednak  je  to
technicky  velmi  jednoduse  implementovatelne,  dvak  se  v tom muzou
kravataci potom hrabat a prohlizet si kolace :) A clovek se o to
nemusi starat...

--
 Dawid Ferenczy
 http://ferenczy.coex.cz