[OT] Zvedavy Google?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Červen 9 12:40:53 CEST 2009

Zdravím,
  ano, to bude ono. Doporučuji nainstalovat Firefox plugin zvaný Ghostery,
který v malé "bublině" na určitou dobu po natažení stránky zobrazí různé
"anomálie" na stránce. Nestačím se divit. Prakticky na každé stránce dnes
vidím Google Analytics. Nevím, zda tento provádí periodické dotazy, ale
nestačím se divit, jak se všude tahle metoda špehování rozšířila.
  S pozdravem Pavel Troller