Redeni MTL-468R bylo (Nahrada za kalafunu)

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Neděle Červen 7 10:59:04 CEST 2009

Dovolim si se zpozdenim doplnit vlastni zkusenosti.
Taktez jsem koupil MTL468 v suchem stavu.
Originalni redilo u nas nebylo k sehnani a proto jsem ho naredil
isopropylem. Ovsem, to melu tu nectnost, ze pri pajeni hrozne prskal.
I bylo mile tavidlo na vecne casy odlozeno do kouta.
Za velmi dlouhy cas se zde (HW) probiralo redeni tavidla a slozeni
originalniho redidla.
Takze pri nejakem nakupu ve velkosklade chemikalii jsem se poptal
na 1-methoxy-2-propanol, a ejhle měli ho skladem.
Nechal jsem nekolik dnu/tydnu? otevrenou krabicku, dokud isopropyl
nevyschnul a naredil ho nove methoxypropanolem.
Vysledek:
V puvodni krabicce se tavidlo castecne oddeluje do tekutejsi vrstvy
nahore a hustejsi vrstvy dole, ale zadny pevny sediment.
Vypozoroval jsem ze to dela pouze hustejsi tavidlo.
Osobne ho mam rozmichane na 'uplne ridko' v druhe lahvicce,
odkud ho beru do strikacky 'insulinky'. A tady uz se mi nikdy
nerozseparovalo do 2 vrstev. Takze me doporuceni je:
redit pouze methoxypropanolem a na hodne ridko.

Ceny?
Nechce se mi hledat faktura (je to uz opravdu dlouho),
ale isopropyl nakupuji ~50-60Kc/l.
A ten methoxypropanol tehdy urcite nestal vice jak 120Kc/l,
coz pri me spotrebe cini z toho 1l temer dozivotni zasobu.
Kde jej koupit, to uz si musi kazdy doresit sam.
Najit prodejnu, velkosklad, pripadne nekoho, kdo to koupi na sebe.
V tomto smeru je cela nase legislativa na @#$%, a nasi
zakonodarci jsou @#$%&.

JURP