DMM3800 prepinac rozsahov

Branislav Schnierer smeck@qube.sk
Středa Červen 3 18:03:51 CEST 2009

Dobry den,

dnes sa mi po dlhorocnej spolahlivej funkcnosti odporucal prepinac
rozsahov na multimetri DMM3800 - zlty, vyrobca RTO. Elektricky je merak
v poriadku, takze mi je luto ho vyradit z cinnosti. Zlomil sa mi
plastovy hriadel toho velkeho zubateho kolesa, ktore vovnutri prepaja
jednotlive kontakty. Na hriadeli bol vonkajsi gombik na prepinanie a
zlomilo sa to v mieste kde bola zavlacka co drzala pokope ten vnutorny
mechanizmus.
Ma prosim niekto nejaky srot z tohto meraku a bol by ochotny zachranit
nim moj merak? Resp. riesil to uz niekto nejakym
vrtanim/srobovanim/lepenim/lisovanim a ma nejaku ideu ako to spravit aby
to este nejaky cas vydrzalo?

Dakujem
Brano