Zalohovanie pracovnych a inych dat, was: ATtiny2313 timer1

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Červen 4 16:38:43 CEST 2009

>Jak pri "zipovacim zpusobu" zjistite rozdil dvou souboru? ("svn diff")?
>Jak pri "zipovacim zpusobu" zjistite, ve kterem souboru (a jestli) byly provedeny zmeny?
>Jak pri "zipovacim zpusobu" zjistite, co se udalo mezi dvema verzemi?
>atd, atd...

Mno, rozzipujem a urobim diff.
Teda, toto by bol postup pre zarytych *nixakov... ;-)
V skutocnosti pouzivam TotalCommander.
Changelog si vediem normalne ako subor. Teda, v zapale boja na to tiez zvacsa kaslem... a changelog urobim len pre releasy viacmenej z pamati... :-(

wek