Zalohovanie pracovnych a inych dat, was: ATtiny2313 timer1

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Čtvrtek Červen 4 16:25:42 CEST 2009

On Thu, Jun 04, 2009 at 11:53:27AM +0200, Jan Waclawek wrote:
> Aby som to vysvetlil, desi ma to mnozstvo krokov a suvisiacich veci (napr. potreba Apacha). To vsetko znamena potencialne problemy a to znamena sa s tym j**at viac nez je to hodne.
>
> Ten zipovaci sposob mi plne vyhovuje pre potreby projektu, na ktorom robim sam - akurat ze by sa mi hodilo nieco pre projekt na ktorom robime viaceri.
>
> wek

Jak pri "zipovacim zpusobu" zjistite rozdil dvou souboru? ("svn diff")?
Jak pri "zipovacim zpusobu" zjistite, ve kterem souboru (a jestli) byly provedeny zmeny?
Jak pri "zipovacim zpusobu" zjistite, co se udalo mezi dvema verzemi?
atd, atd...

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net