Nahrada za kalafunu

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Úterý Červen 2 23:40:26 CEST 2009

Zdravim,
shanim neco lepsiho nez je kalafuna, resp. neco co tak nesmrdi. Jsem
astmatik a kdyz mi to trochu vic zakouri a nahodou se toho nadechnu, mam
pul hodiny co delat abych to rozdychal. Vim, ze existuji ruzna tekuta ci
gelova tavidla, ale rad bych neco, co ma pevne skupenstvi (aby byla
prace podobna kalafune). Asi pred patnacti lety kdyz jsem chodil na
krouzek elektrotechniky vedouci pouzival neco, co si pry nechal vozit z
Nemecka (jedine co si pamatuji bylo to, ze mluvil o nejake pryskyrici).
Barvu to melo asi jako kalafuna, ale bylo to mene pruhledne. Vubec to
nekourilo a nesmrdelo (spis naopak, byla to takova zajimava vune).
Netusim, zda to nepodporovalo korozi, ale nejspis ne, protoze tu mam z
te doby nejakou desku kde to bylo pouzito a je stale v dobrem stavu.
Nevi nekdo co by to mohlo byt?

Michal Grunt