Doporucte GPS navigaci

Volák Vladimír volak@stapro.cz
Úterý Červen 2 16:10:48 CEST 2009

Ja to mam taky tak, primarne kolo, turistika, obcas auto.

Vladimir

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Šinko
Sent: Tuesday, June 02, 2009 2:37 PM
To: HW-news
Subject: Re: Doporucte GPS navigaci

Aha tak, beriem. S tym zrakom si to uz na sebe tiez vsimam, zatial len na malych napisoch napr. na IO. Ten navigator je este v pohode, nie je to az tak prtave a na pol metra zatial zaostrujem dobre :-)

Navigacia urcena do auta je samozrejme do auta lepsia, v tomto nemienim oponovat. Turisticku mam kvoli bicyklu, skusil som ju raz v aute, na moje pouzitie postacuje, tak nemusim kupovat dalsiu.

miro