Doporucte GPS navigaci

Ales Filip nostromo@khnet.info
Úterý Červen 2 12:04:12 CEST 2009

Já bych koupil něco, co jde připojit k PC, trasu vytvořit v PC a nahrát
do navigace.
Měl jsem půjčených několik navigací. Teď mám Mio P550 a v něm MioMap. Za
několik dní jedeme do chorvatska, tak jsem si tam chtěl zadat celou
trasu, včetně objížďky dálnice ve Slovinsku (přes Lanart, Ptuj, atd.).
Zadat to do té navigace je téměř nemožné. Strávil jsem tím asi 2 hodiny,
kdy jsem ručně zadával všechny průjezdní body, a potom jsem to stejně vzdal.

--
Aleš Filip