OT: vysavac - sacek nebo bez

Pavel hw@itherm.cz
Pondělí Červen 1 21:59:25 CEST 2009

To jsem prave take cetl na intenetu, podle popisu neni cyklon dobre udelany
a tak co se usetri za sacky, zaplati se za hepa filtry.
Tady se asi nebude nijak moc prestavovat, ale maji psa, jak na chlupy
funguje bezsackovy?

Jinak zatim moc dekuji za zkusenosti, ale jeste poprosim o par dalsich
zkusenosti od ostatnich.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Snehulak" <snehulak@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, June 01, 2009 9:49 PM
Subject: Re: OT: vysavac - sacek nebo bez

Z nasich zkusenosti bezsackovy uz nikdy nee :)

Meli jsme nejaky hyundai kolem dvou tri tisic a byla to docela hruza.
Filtr se docela rychle ucpe takze vysavac nema vykon , musite to nekde
vyklepat ten filtr promyt a uz po par vysavani. Taky nepatri k
nejlevnejsim a za to koupite na bezny vysavac sadu sacku i s hepa
filtrem . Fakt je , ze zazil stehovani, rekonstrukci bytu , potom okna
a nejake stavebni upravy :-) ,ale i tak jsme nakonec sli do mnohem
drazsiho s vodou ...

snehulak