OT: vysavac - sacek nebo bez

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Červen 1 21:49:51 CEST 2009

Z nasich zkusenosti bezsackovy uz nikdy nee :)

Meli jsme nejaky hyundai kolem dvou tri tisic a byla to docela hruza.
Filtr se docela rychle ucpe takze vysavac nema vykon , musite to nekde
vyklepat ten filtr promyt a uz po par vysavani. Taky nepatri k
nejlevnejsim a za to koupite na bezny vysavac sadu sacku i s hepa
filtrem . Fakt je , ze zazil stehovani, rekonstrukci bytu , potom okna
a nejake stavebni upravy :-) ,ale i tak jsme nakonec sli do mnohem
drazsiho s vodou ...

snehulak