OT - zase elektrocentrála :-)

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Pátek Červenec 31 22:18:49 CEST 2009

Jelikoz se jedna o tlakovou nadobu s akumulovanou energii s potencialem
explodovat byli jiz zahy stanoveny pravidla obsluhy parnich kotlu
vpodstatee jde stale o jednu a tu samou vec tedy nevarit kotel bez vody,
kdyz neni odvod tepla diky vode plech mekne a nestesti je na svete
posledni prusvih pokud vim srovnal celou fabriku se zemi a neni to tak
davno tusim asi 10 let nazpet

ta norma je 070710 tedy konkretne obsluha

parni kotel musi mit take urcite nalezitosti jako plne funkcni dva
nezavisle pojistovaci ventily ktere obsluha pravidelne zkousi
dva vodoznaky kvuli stavu vody a porovnavkou se zjisti spravna funkce
dve nezavisla napajeci zarizeni aby bylo mozno za jakychkoli podminek
doplnovat vodu