Kompilator Mikroe verze 2009 PRO

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Středa Červenec 29 09:31:17 CEST 2009

Bezne na nem pracuji,  je tam hodne zmen, jedna z dulezitych: musite v
pravo na panelu Libraries zaskrtnou patricne knihovky aby  Vam bezely
dane funkce ,
Import resim jedoduse: vytvorim novy projekt a pak jen prehraji .c
soubory a hotovo, pak par hodin upravy a pak uz to beha jak ma, jedine
co nechapu proc se nektere dulezite funkce prejmenovaly, jako
Usart_Read  na Uart_Read apod...
LK