Kompilator Mikroe verze 2009 PRO

DVD microchip@klikni.cz
Úterý Červenec 28 21:42:36 CEST 2009

RV napsal(a):
> Zdravim,
>
> chci se zeptat zda jste nekdo prechazel na nove verze kompilatoru. Ja
> jsem ted delsi dobu nesledoval cvrkot a az ted po preinstalaci sveho PC
> na novy hardisk, jsem potreboval vygenerovat novou licenci jsem si
> nainstaloval rovnou tu novou verzi.
>
> Mate nekdo uz nejake poznatky ohledne kompatibility?
>
> Prvni co jsem zjistil (nebo nenenasel), ze to neumi import starych
> projektu. Zkusil jsem jen vcera zalozit novy projekt a natahnout zdrojak
> z verze 8 a preklad probehl uspesne - v HW jsem to ale jeste nezkousel.
> HEX je o neco mensi.

DD,

zkousel jsem zkompilovat projekt pro 12F683 z mikroC 8.2.0.0, po tom co
jsem si to otevrel ve verzi 2009 a dal zkompilovat, nahlasilo mi to asi
150 chyb. Po drobnejsim zkoumani jsem nechapal, co to placa za blbosti.
Ten kod byl syntakticky v poradku. Snad nazvy knihoven a funkci maji
nejakou zmenu velke/male pismena, vic jsem nemel naladu se kvuli zmene
verze kompilatoru v tom hrabat. Od te doby pouzivam HITECH kompilator
pro nizsi rady PIC, C18 pro 18F...
Treba budete mit vetsi stesti. (Muj program mel 1,5kb, pouzival eeprom,
1Wire.)

David