OT vikend: uz mi ta moderna technika lezie krkom

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Červenec 25 17:26:17 CEST 2009

2009/7/25 Pavel Troller <patrol@sinus.cz>:
> Zdravím,
>  co to máte za šroty :-) ? Když jsem ještě míval TV, byl to taky Thompson,
> ale ten se po zapnutí sítě rozhodně sám nezapínal. Jeho "hlavní vypínač"
> byl řešen tak, že dvojpólově připojoval síť a přitom při domáčknutí ještě
> ovládal mikrospínač vedoucí do CPU. Tedy se vhodnou manipulací dal TV zapnout
> tímto vypínačem do standby, když se stisknul jen tak hluboko, aby zaskočil
> hlavní spínač, ale ještě se nestiskl ten mikrospínač pro CPU. A naopak, když
> došlo k blackoutu během provozu, který trval nejméně tak 2 sekundy, tak už se
> [...]

To mi připomíná LCD monitory Dell, co jsme měli v bejvalý práci -
pokud si někdo odpojil notebook a odnes pryč, na monitoru se
rozsvítilo něco jako "check signal cable" a svítilo to tam furt třeba
několik dní, dokud monitor někdo nevypnul nebo nepřipojil zpátky
notebook. Přitom by logicky ta hláška měla svítit třeba jen minutu.
Ale ty LCDčka určitě maj nějakou nálepku "energy star" nebo jiný
osvědčení, jak jsou zelený a úsporný :-/

P.K.