OT vikend: uz mi ta moderna technika lezie krkom

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Sobota Červenec 25 15:07:59 CEST 2009

Odhadoval bych, že ty „šroty” byly vyvíjené v asii (OEM, ODM, přesunutý vývoj). Docela jsem se divil co za perly leze z Anglie (později i pochopil, že to zase takové perly nejsou, jen já byl idealista :-), ale oproti tomu, co lezlo z Asie (Japonsko, Malajsie), tak to byla krása. Ti pacholci dokázaly udělat opravu na jednom subsystému tak, že znefunkčnily jinou, pracně vydobytou půldenním vysvětlováním přepsaly (něco jako merge znaly asi jen jako zbytečné zdržování). Takže se ani nedivím. Jen mě to děsí a když něco kupuji, tak se snažím, aby to nebylo z asie.
ced