ASM x C

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pátek Červenec 24 21:10:33 CEST 2009

Docela by mě zajímalo, co znamená " casove kriticke casti programu" -
jako nějaký příklad. Nedokážu si prostě představit něco, co se dá udělat
v ASM a v C (při správném nastavení překladače, linkeru atd.) ne.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |