ASM x C

Rollfree rollfree@volny.cz
Čtvrtek Červenec 23 17:39:51 CEST 2009

Ne, nedame. Kontumacne jste vyhral.
Mne staci "preteky sam se sebou".  Zatim jsem nemusel prepisovat aplikaci v ASM
do jineho ASM, vzdy se dal pouzit jiny HW stejne rodiny. Nebo pak bylo snazsi to
predelat komplet. Ale mel jsem o tom nekolik zlych snu a probudil jsem se cely zpoceny ;-)

Sice jsem za zivot asi napsal vic radku v ASM nez v C, presto kdyz dneska musim
vlezt do nejakeho sveho historickeho projektu a neco tam pridat, tak mi predem
naskukuji daleko vetsi pupinky, nez kdyz me to ceka u projektu v C.

Nezpochybnuji, ze ASM se skvele hodi na obsluhu I/O a na casove kriticke
casti programu. Pokud ale je v projektu > 100 radku kodu, ktery neco pocita/rozhoduje
atd. (tj. neni to jen I/O sem a tam), tak tam uz se vyplati minimalne kombinace C + ASM,
pripadne jen C (nejde-li se casove "na krev").

rollfree

**************************************

Od: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>

Tak co, dame si preteky? Ale s ferovymi pravidlami: portuje sa slusne napisana asm/C aplikacia, a kniznice su k dispozicii v rovnakom rozsahu u asm ako u C.

;-)

Verim tomu, ze ti, co tvrdia, ze napisat aplikaciu v asm trva dlhsie nez v C, alebo ze to portovanie je zlozitejsie, si to nikdy v praxi neoverili. To je u mna ekvivalent marketingoveho blabolu.

wek