Re: koaxiálni kabel 35 ohmu - kde koupit ?

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Čtvrtek Červenec 23 12:24:28 CEST 2009

Plosnak mam pred sebou, je to na nejakem modrem materialu, urcite ne FR4.
Mam ten dvojity ( oznaceny u nej jako MARKII).

On to tam ma vsechno popsane, jak to udelat, ale ten 35 ohm kabel je potreba
prave na prevod impedanci ze 25 na 50 ohmu,
pricermz to funguje taky jako dolni propust .   Pak je tam jeste cirkulator
of firmy Anaren , ktery slucuje dva vystupy do jednoho.
 Ten tasky jeste nemam, mozna se misto nej da pouzit  ctvercove zapojeni
cirkulatoru( 4 x lambda/4) , kde dve vetve jsou z 35
ohmu kabelu a dve z 50 ohm.  V jednom koute je odpor 50 ohm, do dvou se
privede signal a ze ctvrteho se to odebira.
Zatim jsem to detailne nestudoval, jsem ve fazi shaneni soucastek.
Pripravuju si to na osklivy podzim, ten mam jinou zabavu.