koaxiálni kabel 35 ohmu - kde koupit ?

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Červenec 23 08:50:52 CEST 2009

vyborne, tak drzim palce nech to funguje a nech vam to nezhori :-) Ked
budete mat plosaky dajte vediet ci su urobene na FR4 alebo na nejakom
mikrovlnnom substrate. Celkom ma to zaujima.
Trochu som si pozeral tu stranku a chlapik pise ze zosilnovace maju
"special feature" ze maju vstupnu aj vystupnu impedanciiu 25 Ohmov.
Pride mi to celkom vtipne, skor mam pocit ze bol lenivy to navrhnut
poriadne aby dostal 50 Ohmov. Uz ked navrhol zosilnovac na plosak ten
kus vedenia tam mohol strcit...
V kazdom pripade ma napadla jedna 'evil' myslienka - kedze idete obidva
zosilnovace skombinovat teoreticky by vystupnu impedanciu ani netrebalo
transformovat. Jeden zosilnovac vo faze, druhy v protifaze a potom vam
staci na vystupe len maly balun (z 50 ohmoveho kabla) ktory spoji 2x
symetricky 25 Ohm vystup do jedneho 50 Ohmoveho.
Na vstupe potom bude treba 180 stupnovy splitter, to sa da realizovat
jednym transformatorom (znova kus kablu dobre posluzi).
b.