mereni energii v rodinnem domku

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Úterý Červenec 14 14:37:50 CEST 2009

Dobry den,
ja to hodlam resit tak, ze kazda mistnost "vysle" pozadavek na energii.
Regulator pak tyto pozadavky vyhodnoti a podle toho "zatopi".

Do INELSu ted dodelali OpenTherm modul, takze by to nemel byt vetsi problem.

http://www.tecomat.cz/docs/cze/Tecomat/txv00412.pdf

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti