RE: Re: Amatérský lineární pohon 200mm / 5N

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Červenec 13 11:34:38 CEST 2009

On Mon, 13 Jul 2009, Pavel Novotny wrote:

> 1,5-9,5%), ale tak nejak se mi nechce verit, ze by tlumicova strela hnana
> plynem na tak male draze dokazala po 3m prorazit pb ocelovou lahev, oni sice
> jsou na zkusebni tlak tusim 30baru, ale nemeli by se roztrhnout do 160baru a
> predpokladam, ze na tlumici byla matice , nikoliv prurazny ocelovy hrot.

To fakt netusim, ty pisty mivaly tak 10-12mm v prumeru, naostrene to
urcite nebylo, myslim ze to obvykle konci zavitem. Na druhou stranu
to neni uplne mekke a ma to na strelu spravny profil - uzke a dlouhe
kvuli vaze.

Ja to slysel od cloveka co to videl, takze tomu i verim. Ale taky bych
chtel videt jak ten kus oceli muze prorazit PB flasku, zda se to
neuveritelne.