OT: Re: Amatérský lineární pohon 200mm / 5N

Dee Jay deejay@email.cz
Pondělí Červenec 13 11:26:31 CEST 2009

Tak tohle uz nezjistime - nicmene muzem to zaslat jako namet Adamovi a
Jameimu
Takova flaska PB vydrzi pomerne hodne -
http://www.youtube.com/watch?v=_FHTXwpVMvs (asi od 1 a půl minuty)

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Novotny
Sent: Monday, July 13, 2009 11:03 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Re: Amatérský lineární pohon 200mm / 5N

Co pa o to, ten pb z toho skutecne "vytece" a na podlaze vam zustane louze,
o vikendu jsem preleval pb z 13kg lehve do flasky k prirucnimu pidi
autogenku a nejak mi nesedlo tesneni na prelevaci hadici, tak 3deci vytekli
na zem a louze  vydrzela desitky sekund nez se vyparila.
PB je tezky a pokud s tim autogenem stojite tak 3m vedle tak ho dokazete
vypnout a nevybouchnout (presneji nechytnout, vybusne to je pouze mezi
1,5-9,5%), ale tak nejak se mi nechce verit, ze by tlumicova strela hnana
plynem na tak male draze dokazala po 3m prorazit pb ocelovou lahev, oni sice
jsou na zkusebni tlak tusim 30baru, ale nemeli by se roztrhnout do 160baru a
predpokladam, ze na tlumici byla matice , nikoliv prurazny ocelovy hrot.

PN