Re: Amatérský lineární pohon 200mm / 5N

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Sobota Červenec 11 17:00:02 CEST 2009

Amatérský lineární pohon 200mm / 5NMotorky pro stahovani oken jsou mensi, nebo z posuvu sedacek.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

  ----- Původní zpráva -----
  Od: Kručinský Ladislav
  Komu: HW-news
  Odesláno: 11. července 2009 16:25
  Předmět: RE: Amatérský lineární pohon 200mm / 5N

  Ten stěrač mne napadl taky ale to už je motor jak kráva. Jo kdyby tak byl stěráček co se dával na okno u traktorů - taková malá škatule s převodovkou uvnitř, ten by možná šel upravit.
  A další problém u stěrače je, že je moc rychlý - já bych tu délku rád segmentoval na 16 dílků a to ten stěrač nezvládne, zkoušel jsem jeden a má moc velkou setrvačnost.
  Říkal jsem si udělat tyčku s dlouhým závitem, jenže musím nějak zachytit osové síly aniž by je zachycovalo ložisko motorku. A to už je mimo mé možnosti. Nebo udělat tyčku se dvěma závity - pravým do 1/2 a levým druhou půlku. Jenže nevím zda se dá sehnat levý závitník tak M5. A to stoupání je taky docela rychlé.
  Ach jo, to jsem si zase vymyslel hračku.

  L. Kručinský