[OT] Nikon D5000 + 18-55 VR ?

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Sobota Červenec 11 05:47:30 CEST 2009

Pokud potrebujete vyklopny displej, tak pak je d5000 asi dostatecna. Ono zas
tolik rozdilu tam nebude. D5000 ma tusim dokonce vic "kreativnich" programu
:) :). S temi objektivy je to osemetne, konkretne tyto neznam, zkuste si
najit nejake recenze (kenockwell, dpreview, ...). Myslim si, ze k temto
objektivum jsou za telekonvetor vyhozene penize. Svetelnost se zhorsi o dve
cisla (z 5.6 bude 11). Nezapomente, ze ohnisko samo o sobe je u formatu
nikon DX 1.5x delsi. Otazka je jak moc bude ve srovnani horsi objektiv
18-200/3.5-5.6 AF-S VR. Parkrat jsem ho mel pujceny a kdyz se nezene do
extemu, tak je uchazejici. Mozna vyjde lacineji nez ty dva puvodni. Misto
telekonvertoru  bych bral asi 50/1.4 nebo 50/1.8 na portrety parada.
Pripadne 85/1.8. Je to vsechno otazka tocho, co chcete fotit. Moje sestava
snu je 17-35/2.8, 70-200/2.8 mezi to staci ta padina. Ale to jste zrovna
slyset nechtel... ;) PK