slysitelnost CB na 692km

peter.tesar@centrum.sk peter.tesar@centrum.sk
Čtvrtek Červenec 9 21:34:20 CEST 2009

No uz to tu mame.
Skuste najst program, ktory "bude počítat s vlivem železného balkonu, případně zdi ve 4patře 8patrového paneláku". Potom m presvedcite, ze antenarina v realnom zivote nema v sebe prvky duchariny.
Verite, ze taky existuje?
A pre 1000m vlnu je takym "zeleznym balkonom" akakolvek nehomogenna zem pod tou antenou/v jej okoli. Preto si nemyslim, ze je rovnako jednoduche nasimulovat antenu pre 3 MHz a 433 MHz.
Peter Tesar.