Doporucte kvalitni naradi - golu?

Martin Patka hwmp@semily.net
Sobota Červenec 4 21:49:22 CEST 2009

Zdravim,

nevim, jak moc kvalitni sadu hledate. Ja jsem koupil
http://www.uni-max.cz/gola-sada-universall-150-ks/d/
a prestoze montaze dnes uz provadim vyjimecne, toto zatim
vydrzelo o dost vice, nez sady z trznice...... (teda orisky
jsem vzdy spise poztracel, nez znicil)  - ale ty male bity z
tehle sady zatim drzi bez poskozeni).

zatim nashle

> Subject: Doporucte kvalitni naradi - golu?
>
> Dnes jsem v garazi skoro hodinu hledal 16 hlavu na golu,
> nasledne jsme potrevoval povolit zakouslou Tx10, coz se
> zdarilo, ale nemohl jsme si nevsimnout, ze se TX10 trochu
> stocila do vrtule, zaver i kdyz mame nekolik gola sad, chci
> dalsi, tentokrate v nejakem kufriku, ktery vydrzi. Pozadavky
> 1/2 a 1/4 gola s co nejvetsim mnozstvim nastavcu, v provedeni
> u ktereho nic neurvu nebo neprotocim at za to budu rvat jak chci.
>
> Poradite neco za rozumne penize a dobre  kvalite, Neco jsem
> nasel u TME
> [...]

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz