Doporucte kvalitni naradi - golu?

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Sobota Červenec 4 21:28:57 CEST 2009

Zdravim,
bohuzel Vam asi moc nepomuzu, s golou delam jen prilezitostne a zatim mi
vzdy stacila nejaka levna cina v plastovem kufru, uz si nepamatuji kolik
stala, ale radove asi 500. Mozna bych se zkusil zeptat v nejakych
autoservisech v okoli, ti to maji v ruce denne a pri takove zatezi to
nemuze byt zadne blato. Jen s nizkou cenou to asi bude horsi.

Ales Chlubny